perjantai 10. lokakuuta 2014

Salmiakkiruutuja tilkkukassin täydeltä












Hello.

Kierrätyskeskuksesta Kilosta löysin kymmenittäin kivoja housuja, jotka ovat menneet muodista ja jotka ei sopineet sellaisenaan käyttöön. Niistä leikkasin kaitaleet, joista tilkkukassin tein. Inspiroiva tuo meidän kolmevuotiaan vauvan kärry kyllä on, väreiltään ja muodoltaan, aina vaan nautin kauniista leluista, leikki-iässä kun oon vielä selkeesti itsekin. Niin paljon oppimista tässä elämänkoulussa! 

Kulahtaneista t-paidoista väkersin nuo chaninilaiset käsinommellut kirjonnat alikeompelutekniikalla. Tähdestä tuli timantti tuohon kassiin :-)

Hauskaa viikonloppua kaikille!
Kiitos käynnistä.
Nähdään.
M.






14 kommenttia:

  1. Aaah, ihana! Tollanen raikas ja ei niin perinteinen tilkkukassi. Millon laitat puodin pystyyn;)?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moi Henna! Kiitos! Sä oot linjoilla. Tuohon puotijuttuun mä oon liian antelias, en osaa myydä kuin työ ruotsalaiset;-)

      Poista
  2. Upeita taloja lahjoittelee. Kauniissa paketissa tuo. Tuo ystävät ja herkut tullessaan. On siinä meillä oppimista ja perässä pysymistä. Meidän gullamaari. Ihana saada sitä positiivista energiaa kotiinsa. Kiitos vielä kerran.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Taivaan Isälle kaikki kiitokset. Oli ihana ilta meille kaikille. Sun iässä niin - en pysy perässä en sitten millään ;-)

      Poista
  3. Täällä mä virtuaalikyläilen sinun luona. Ihanhan toi kassikin menis kun mikätahansa tanskalainen merkkijuttu ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti käynnistä. Tuu oikeesti! Terkut imeväiselle ja muille!

      Poista
  4. Vastaukset
    1. Kiitos. Kyllä se mun tekemäksi onkin ihan ihme :-)

      Poista
  5. Ihana!! Ihan täydellinen! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. Mä yritän just tehdä tyynynpäällisiä olkkariin samalla systeemillä, mutta meinaa järki loppua mittojen otossa. Jonkun matikkapään vielä pyydän etsimään ja opettamaan mulle tän periaatteen!

      Poista
  6. Tosi siisti. Tykkäsin myös sun tekemästä kukasta viimesestä postauksesta! Keep it up!

    VastaaPoista
  7. Kiitos! Ihanaa kun säkin tarviit kässäpussia nykyään, kun oot tuollanen virkkaaja!

    VastaaPoista